nav.no
På nav.no skal vi møte folk med tillit og vise frem mulighetene. Brukerne skal finne frem på nettsidene, og få gjort det de kom for. Her finner du innholdsstrategien for nav.no, oversikt over innholdet som finnes der, og hvordan du lager det.
Undertema
Innholdstype
Innholdsforvaltning
Slik jobber vi kontinuerlig med å ta vare på og forbedre innholdet vårt
Språkversjoner på nav.no
Slik går du fram for å sørge for gode språkversjoner av innholdet på nav.no.
InnholdsforvaltningGuideSlik lager du en livssituasjonsside
Lær å sette opp sider for ulike livssituasjoner, trinn for trinn.
InnholdsforvaltningGuideSlik lager du en produktside
Vil du lage en produktside på nav.no, men er usikker på hvordan? Her er guiden som loser deg gjennom - steg for steg.
InnholdsforvaltningGuideKjernegrupper for innholdsarbeid på nav.no
Alt innhold på nav.no skal ha en definert eier og forvaltes aktivt. Kjernegruppene har ansvar for å forvalte innholdet om sine produkter i tråd med innholdsstrategien.
InnholdsforvaltningGuideHvordan produsere innhold i en tverrfaglig innholdsgruppe?
For at innholdet vårt skal bli godt og riktig, må vi jobbe tverrfaglig. Men hvordan gjøre det i praksis?
InnholdsforvaltningGuide