Interne flater
Disse sidene er for deg som arbeider med løsninger for interne flater, og lurer på hvor du skal finne informasjon - eller kanskje litt inspirasjon. Vi prøver å forklare noe av det som er forskjellen på innbyggerløsninger og arbeidsverktøy for NAVs ansatte.
Undertema
Innholdstype
Brukeropplevelse
Arbeidsverktøy for ansatte stiller andre krav til brukeropplevelse enn åpne sider rettet mot innbyggere. Her kan du lese mer om prinsipper og hvordan vi generelt jobber med brukeropplevelse for interne flater i NAV.
Brukeropplevelse på interne flater
Hvordan jobber vi med brukeropplevelsen til de ansatte i NAV? Hva tenker vi er de viktigste tingene å huske på?
BrukeropplevelseGuidePrinsipper for brukeropplevelse på interne flater
NAVs digitale verktøy for ansatte skal støtte fagpersoner i å utføre arbeidet sitt på en profesjonell, effektiv og trygg måte.
BrukeropplevelseRetningslinjeArbeidsflater i kontinuerlig endring
Kontinuerlige leveranser gjør at brukergrensesnittet er i kontinuerlig endring. De fleste nettsteder og apper oppdateres og endres hele tiden. Men hva skjer når det er arbeidsflaten som endrer seg?
BrukeropplevelseGuideBrukerinvolvering av egne ansatte
Hva må du tenke på hvis du skal involvere egne ansatte i produktutviklingen?
BrukeropplevelseGuide