Hopp til innhold
Aksel

Søk

Ctrl+K for å søkeEsc for å lukke

Aksel

Designsystemet
God praksisBloggen

Guide

Hvordan bruke statistikk fra Nav Kontaktsenter i innsiktsarbeid?

Nav Kontaktsenter har gode statistikkmålinger basert på jevnlig måling av deres tjenester og service på sine kanaler. Du kan bruke denne statistikken i ditt innsiktsarbeid og produktvikling av tjenestene i Nav.

Bruk statistikk basert på jevnlige brukerundersøkelser

Nav kontaktsenter Styringsenheten, Trafikk og produksjonsstyring kjører jevnlig brukerundersøkelser av tjenestene/ servicen sin mot innbyggere og arbeidsgivere som tar kontakt per telefon eller skriv til oss. Disse brukerundersøkelsene undersøker brukernes opplevelse av løsning- og servicegrad fra Kontaktsenteret. Resultatet av disse finner du som jobber i Nav på Innsikt om Nav kontaktsenter på intranettet.

For å benytte statistikken som kilde i ditt innsiktsarbeid eller produktutvikling, må du lese en veileder først, før du begynner å tolke statistikken selv.

Har du spørsmål om tolkning av statistikken, eller ønsker å benytte den som kilde i innsiktsarbeidet ditt, ta kontakt med Nav kontaktsenter Styringsenheten, Trafikk og Produksjonsstyring gjennom Porten/intranett, for å sikre at du har tolket statistikken korrekt.

Andre nyttige innganger til innsikt fra Nav Kontaktsenter på intranettet:

Statistikk og brukerinnsikt fra Nav kontaktsenter.
Årsrapporter og andre rapporter fra bestilt innsikt fra NKS finner du på intranettet vårt.

Medvirkende

Taj Hultmark

Innspill til artikkelen

Logg inn med Nav SSO for å gi innspill til artikkelen

Logg inn med Nav SSO
Hvordan bruke statistikk fra Nav Kontaktsenter i innsiktsarbeid? - Aksel.nav.no